• Zwroty i reklamacje

Nie spodobał Ci się zakupiony u nas produkt? Zmieniłeś zdanie? Chciałbyś zwrócić zakupione artykuły? Nic prostszego!
Pamiętaj, że wszystko co kupujesz w naszym sklepie internetowym możesz zwrócić bez podawania przyczyny w ciągu 30 dni od daty odebrania towaru!

Jak skorzystać ze zwrotu:

  • Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą być zniszczone i używane.
  • Zapakuj zwracane produkty tak aby nie uległy zniszczeniu podczas transportu.
  • Pobierz i wypełnij formularz zwrotu który znajdziesz klikając w link: Pobierz formularz zwrotu
  • Wyślij produkty, które chcesz zwrócić wraz z wypełnionym formularzem zwrotu na adres:
Droban.pl
ul. Krakowskie Przedmieście 73
32-087 Zielonki
Zwrot kwoty którą zapłaciłeś za zwracane produkty otrzymasz na konto bankowe podane w formularzu do 5 dni roboczych od momentu dostarczenia do nas zwracanego towaru!


Reklamacje


Zauważyłeś nieprawidłowości w zakupionym w naszym sklepie produkcie?

Wyślij nam wiadomość o tym fakcie na email: biuro@droban.pl w tytule wpisując "reklamacja".
Skontaktujemy się z Tobą i jak najszybciej rozwiążemy zaistniały problem! Pamiętaj, że zadowolenie Klienta jest dla nas najważniejsze!

Prosimy pamiętać, że za uszkodzenia towaru podczas transportu odpowiada firma kurierska. Jeżeli zauważyli Państwo podczas odbioru przesyłki uszkodzenia, które mogą wpływać na jakość dostarczonego produktu należy sporządzić protokół zniszczenia w obecności kuriera. Taki protokół jest niezbędny abyśmy mogli skutecznie ubiegać się o zwrot kosztów zniszczonych produktów przez firmę kurierską.